Jun 27, 2011

some recent Notd's

today just a quick post on some of my recent manicures.
i know the "ring-finger-thing" is an old number, but since i can never decide for one colour alone, i really like to do it ;)


#1

OPI In My Back Pocket & Seche Vite


#2

Rival de Loop #51 + Catrice In The Bronx (ze?) on ring finger + Seche Vite

or in another version:

Rival de Loop #51 + Estée Lauder Extravagant Pearl on ring finger + Seche Vite


#3

Estée Lauder Surreal Violet + MAC Bad Fairy on ring finger + Seche Vite


#4

frankenpolish + on ring finger: 1 layer Essence Juicy Orange + 1 layer P2 Fever + Seche Vite


#5

Becca Tangerine Dreams + MAC Soirée on ring finger + Seche Vite


you see i really enjoy to wear nail polish non stop ;)

 

9 comments:

  1. Estee lauder surreal violet looks so pretty!

    ReplyDelete
  2. I really like to mix diferents color in my nails at the same time...

    http://cosmetic4ever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Haha sieht lustig aus, nagellack-unrelevante Dinge wie Pinsel und Handy in der Hand. Wahrscheinlich für den Effekt?;) Naja sieht wirklich schmeichelnder aus als z.B das erste Bild (wenn ich das mal so anmerken darf:P)

    Ach ja, der MAC soirée..du erinnerst mich dran dass ich es bereue ihn nicht gekauft zu haben..

    Und ich muss mir den Catrice Bronze/Bronx mal anschauen, der sieht wirklich hübsch aus! Ist mir so in der Nagellack-Theke nie aufgefallen..

    VanessaJolanda

    ReplyDelete
  4. Aachja und p.s.: will keine Meckerziege sein, aber die Überschrift ist richtig schwer zu lesen, besonders das NOTD ist seehr schwer zu entziffern. Schade eigentlich, sieht ziemlich schick aus und erinnert mich an deinen Banner (nennt man das Banner?)

    ReplyDelete
  5. @carla: yes, it's my favourite nail polish of all time!

    @justme: me too - i think it looks really funny.

    @vanessa: hihi ja ich hab so kurze wurstfinger, da ist's jedesmal ein krampf ne vorteilhafte "pose" hinzubekommen - ich beneide frauen mit langen, schlanken fingern ;)

    und wegen der überschrift bin ich auch ein bisschen traurig... sieht so hübsch aus, ist aber unlesbar. schrecklich. ich muss mich mal im netz nach ner guten schrift umschauen, denn die schriftarten, die blogger vorgibt sind scheußlich...

    ReplyDelete
  6. You're a girl after my own heart! I've really gotten into polish lately and need to buy another nail polish holder for my ever growing collection. I like to put different polishes on different fingers too. I usually like the thumb and pinky to be one color and the other three to be a different color. :)

    ReplyDelete
  7. All this colours are gorgeous! im the same, I can never choose...I love the orange colour :)

    xoxo

    http://frivolousloves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. sehr schöne nagellackfarben, ich mag combo #3 am liebsten :)

    ReplyDelete

thank you for commenting!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...